środa, 2 marca 2016

Podsumowanie lutego


Witam Was dzisiaj z podsumowaniem miesiąca lutego który przemknął niesamowicie szybko dając mi czas na przeczytanie poniższych książek:

1. "Chłopiec w lesie" - Carter Wilson (352str.)
2. "Miniaturzystka" - Jessie Burton (464 str.)
3. "Dobrze, że jesteś" - Monika Sawicka (240 str.)
4. "To all the boys I've loved before" - Jenny Han (368 str.)
5. "Pod osłoną nocy" - Sarah Waters (576 str.)
6. "Gdzie jesteś, Amando?" - Dennis Lehane (440 str.)
7. "Wichrowe Wzgórza"- Emily Jane Bronte (368 str.)
8. "Lśnienie" - Stephen King (520)

Łączna ilość przeczytanych stron to 3328 co daje średnio 114 stron dziennie :) 

Jestem jak najbardziej zadowolona z tego wyniku :)

Najlepszą książką jaką przeczytałam w tym miesiącu była dla mnie bezkonkurencyjnie "Wichrowe Wzgórza" co zachęciło mnie do częstszego sięgania po klasykę :) Najsłabszą okazała sie "Gdzie jesteś, Amando?" z trudem doczytałam ją do końca. Niezbyt mi po drodze z tym autorem chociaż filmy na podstawie jego powieści uważam za świetne!

W marzec wkroczyłam z książką "Wyznania Gejszy" które powolutku podbijają moje serce :)

Życzę Wam wszystkim udanego miesiąca! Mamy kolejne 30 dni do wykorzystania jak najlepiej! :)

5 komentarzy:

  1. Widzę, że był to udany miesiąc dla Ciebie. Oby marzec był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po cichu n to liczę ;) Zwłaszcza że w marcu mamy Wielkanoc to może będzie więcej czasu na czytanie :)

      Usuń
  2. Ale porządne tomiska czytałaś w ubiegłym miesiącu! :) Świetny wynik, którego szczerze gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio jakoś tak samoistnie mi się wybiera takie tomiska i marzec też się zapowiada podobnie ;) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  3. O kurczę, co za wynik! Z jednej strony niesamowicie podziwiam, a z drugiej strasznie zazdroszczę! Sama uwielbiam czytać, ale czas nie pozwala mi na osiąganie takich wyników. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń