sobota, 23 stycznia 2016

Stosik biblioteczny - styczeń 2016

Dziś przychodzę do Was z obiecanym stosikiem bibliotecznym z polskiej biblioteki w Londynie.
Średnio raz na miesiąc/dwa się tam wybieram, jak tylko uda mi się przeczytac książki. W międzyczasie czytam też na Kindelku lub z moich własnych zbiorów, dlatego nie wybieram się tam częściej:)

Tym razem wyprawa odbyła się w poniedziałek, był to świetny sposób na ten dzień tygodnia którego nie cierpię z definicji:P

Moje łowy okazały się być bardzo udane a ja jak zwykle czerpałam przyjemność w krążeniu pomiędzy półkami i zastanawianiu się co zabrać ze sobą... Oto efekty moich przemyśleń :


1. "Gdzie jestes, Amando?" - Dennis Lehane
2. "Dolina umarłych" - Tess Gerritsen
3. "Jolanta" - Sylwia Chutnik
4. "Ta druga" - Karolina Wilczyńska
5. "Pod osłoną nocy" - Sarah Waters
5. "Miniaturzystka" - Jessie Burton

Z "Miniaturzystką" miałam śmieszną sytuacje w bibliotece. Poprzednim razem pytałam o nią, ale niestety była już wypożyczona. Tym razem pomyślałam, że też zapytam a co mi tam. Pani mówi, że powinna być na półce i poszła jej poszukać. Niestety wróciła z niczym i mówi że nie ma jej na półce z jakiegoś powodu. Zmartwiona zaczęłam się rozglądać, pobożnie myśląc, że może gdzieś uda mi się ją dostrzec i nagle widzę ją na stoliku za Panią Bibliotekarką. Mówię więc jej o tym. Ona zaskoczona bierze ją do ręki a tam do książki jest przyklejona kartka  - Dla Moniki K... A ja prawie krzyczę w zachwycie - To ja jestem Monika K! Tak oto "Miniaturzystak" trafiła w końcu w moje ręce :)

Tą anegdotką kończę ten wpis :) 
Co sądzicie o moim stosiku? Czytaliście którąś z tych książek? 
Na pierwszy ogień poszła "Ta druga" - recenzja powinna pojawić się po weekendzie :)
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Piękne zdobycze. Życzę zatem udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję że będzie jak najbardziej udana :)

      Usuń
  2. Sądząc po książkach zapowiada się wspaniała przygoda.
    Jestem u Ciebie pierwszy raz. Bardzo tu miło.
    Pozdrawiam i życzę przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że zdecydowałaś się zaglądnąć i mam nadzieję, że częściej będziesz tu wracać :) pozdrawiam cieplutko!

      Usuń