środa, 9 grudnia 2015

Podsumowanie Listopada 2015 + Stosik biblioteczny :)



Witam wszystkich w Grudniu :)
Nadszedł czas na notkę ode mnie. Po ostatnim wpisie przeczytałam jeszcze kilka książek, ale jakoś nie miałam weny do tego, żeby coś o nich napisać... Czuję w sobie potrzebę czytania a pisanie schodzi jakoś na dalszy plan.

Co w takim razie udało mi się przeczytać w listopadzie:

1. "Siostra" - Rosamund Lupton
2. "Znikasz" - Christian Jurgensen
3. "Za ścianą" - Sarah Waters
4. "Zbrodnia w błękicie" - Katarzyna Kwiatkowska
5. "Piąte dziecko" - Doris Lessing
6. "Magiczne lato" - Aleksandra Tyl
7. "Żółte ptaki" - Kevin Powers
8. "Powtórnie narodzony" - Margaret Mazzantini
9. "Być jak Hiob. Doświadczenie Boga w kryzysie" - Ks. Michał Olszewski

10. "Zapiski stanu poważnego" - Monika Szwaja - Tej książki niestety nie udało mi się doczytać do końca. Utknęłam na 148 stronie. Zbyt przewidywalna, nie porwała mnie zupełnie nawet jako uprzymilające chwile czytadło. Chyba już nie lubię czytać takich książek.

Liczba przeczytanych stron to 3164.

Nie jest to mój najlepszy wynik ale też nie najgorszy więc nie narzekam :) Nie przewiduje żeby grudzień miał okazać się lepszy jako że na czas świąt wracamy do Polski a wtedy spędzając czas z najbliższymi jakoś nigdy nie mam za dużo czasu na czytanie :) Z pewnością jednak wybiorę się pewnie nie jeden raz do mojej ukochanej biblioteki I podzielę się z Wami moimi nabytkami :)

Mówiąc o bibliotece, w listopadzie wybrałam się również do Polskiego Ośrodka Kulturalnego w Londynie w którym mieści się polska biblioteka. Oto moje nabytki:



1. "Zapiski stanu poważnego" - Monika Szwaja (Jak już napisała, zaczęłam czytać ale odłożyłam ją I już na pewno do niej nie wróce. Niestety rozczarowała mnie)

2. "Matka wszystkich lalek" - Monika Szwaja - Jestem jej bardzo ciekawa I łączę z nią wielkie nadzieje! Obym się nie rozczarowała.

3. "Zupa z ryby fugi" - Monika Szwaja - Jak widać poszłam za ciosem I odrazu pożyczyłam kilka pozycji tej polskiej (niestety niedawno zmarłej) autorki.

4. "Obłęd" - Erik Axl Sund

5. "Złodziejka" - Sarah Waters - Po przeczytaniu "Za ścianą" tejże autorki ciekawa jestem jej kolejnej pozycji. Mam nadzieję że się nie rozczaruje :)

Ciekawa jestem które z tych pozycji uda mi się przeczytać jeszcze w grudniu. Na pewno nie wszystko bo chciałabym pochłonąć kilka książek o klimacie świątecznym - Z wiadomych powodów ;)

A jakie są Wasze plany czytelnicze na grudzień? Czytacie lub planujecie czytać coś świątecznego czy raczej unikacie tego typu lektur ? :)

7 komentarzy:

  1. Jak patrzę na książki Pani Moniki, to mi się płakać chce. Wciąż nie mogę uwierzyć, że ta autorka nie żyje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :( Dopiero niedawno odkryłam jej książki i się nimi zachwyciłam a tu taka smutna wiadomość :(

      Usuń
  2. 10 książek? Zazdroszczę :D Ja przeczytałam półtorej książki ;D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Jest to w miarę zadowalający mnie wynik chociaż bywały lepsze ;) Życzę Ci żebyś mogła czytać wiecej :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Sporo czytasz. Ja tyle nawet nawet w rok nie jestem w stanie - z książek czytam tylko poradniki ;) Zawsze podziwiałam osoby, które potrafią zanurzyć się w świecie powieści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham czytać a trudno nie robić czegoś co się kocha, jeśli tylko jest ku temu okazja ;) Nie umiałabym bez tego żyć... Poradniki to rodzaj literatury po który akurat sięgam najrzadziej:) Pozdrawiam!

      Usuń