niedziela, 8 listopada 2015

Lektury na listopad


Dzien dobry Wszystkim :)

Tak jak obiecałam sobie i Wam, staram się nie zostawać w tyle, dlatego dziś zapraszam Was do przyjrzenia się moim planom czytelniczym na najbliższy czas, czyli Listopad :) Mimo ze miesiąc już się u nas ładnie zadomowił i raczy nas (przynajmniej tutaj u mnie w Londynie) szaro-buro-deszczową pogoda, ja nie daje się jesiennej chandrze i coraz to zatapiam w nowej lekturze :)

Moje wybory które zaraz Wam tutaj przedstawię zostały w większej mierze podyktowane tym, że to co pożyczyłam z biblioteki chciałabym przeczytać jako pierwsze. Wiąże się to tez z tym że tęsknię już za wizyta w raju jakim jest biblioteka, dlatego spieszy mi się żeby tam wrócić tak szybko jak to możliwe ;)

Nie przedłużajmy !


Zacznijmy od lewej.

1). "Zbrodnia w błękicie" - Katarzyna Kwiatkowska
Ogromnie jestem ciekawa tego kryminału jako że zbiera bardzo wysokie noty i dobre opinie. Biorąc pod uwagę fakt, że ostatnio zostałam fanką kryminałów retro, niesamowicie mnie on intryguje!

2). "Powtórnie narodzony" - Margaret Mazzantini
Przez długi czas polowałam na ta książkę, nie do końca wiem czego się mam po niej spodziewać, opinie są skrajne, okaże się jak sama przeczytam :)

3). "Za ścianą" - Sarah Waters
Książka która zbiera dużo pochwal. Jestem jej bardzo ciekawa chociaż trochę mnie zniechęca watek homo (nie wiem czy czytanie o takiej miłości w książce przypadnie mi do gustu) ale oczywiście dam jej szanse!

4). "Magiczne lato" - Aleksandra Tyl
Czytałam "Aleje bzów" tej autorki i dość średnio mi się podobała. Mam nadzieję ze tym razem Aleksandra Tyl mnie bardziej zachwyci, bo okładka jest przepiękna!

5). "żółte ptaki" - Kevin Powers
Mam przeczucie ze ta pozycja będzie niesamowicie poruszająca. 

6). "Znikasz" - Christian Jungersen
Obecnie czytana i skoro już jestem po połowie to szczerze mogę powiedzieć ze mimo iż się jej trochę obawiałam to niepotrzebnie bo okropnie mnie wciągnęła! Recenzja już wkrótce :)

Następna w kolejce jest "Za ścianą" Sary Waters. 

A co Wy myślicie o moich planach czytelniczych ? Czytaliście którąś z tych pozycji? Jeśli tak to jaką i czy polecacie?

Pozdrawiam ciepło!

Moni

18 komentarzy:

  1. Niezły stosik, choć nie są to pozycje, które lubię czytać, ale życzę przyjemności podczas czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :) Ja ostatnio czesciej staram sie siegac po ksiazki o ktorych nigdy nie myslalam ze je przeczytam jako ze nieraz odkrylam dzieki temu bardzo dobre pozycje ! Polecam kiedys sprobowac :)

      Usuń
  2. Ciekawy stosik :) "Żółte ptaki" bardzo mi się podobały, mam na półce "Znikasz" oraz "Powtórnie narodzony" :) Życzę udanej i satysfakcjonującej lektury :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamietam Twoja recenzje "Zoltych ptakow" i szczerze mowiac dlatego je pozyczylam :) Co do "Znikasz" to wlasnie jestem po lekturze tej ksiazki, recenzja w przygotowaniu, pojawi sie jutro ale juz dzis moge powiedziec ze bardzo polecam! :) Rowniez pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Niestety nie czytałam żadnej z przedstawionych przez Ciebie książek, dlatego niecierpliwie czekam na recenzję by przekonać się czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja "Znikasz" pojawi sie jutro :) Moge juz zdradzic, ze warto! :)

      Usuń
  4. Świetny stosik.Zaczytanego miesiąca życzę:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Agus, mam nadzieje ze listopad bedzie dla mnie tak samo laskawy jak pazdziernik ;)

      Usuń
  5. Czytałam "Za ścianą": to dobra powieść. :) Uwidacznia się w niej duża wrażliwość na dźwięk (zza drzwi, zza ścian), takie podsłuchiwanie. A czemu obawiasz się wątku miłosnego? To nie jest romans, spokojnie. ;) (Piszę to jako osoba, która nie lubi powieści romantycznych i jak ognia unika scen erotycznych).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wlasnie w trakcie czytania "Za sciana" i stwierdzam ze moje obawy okazaly sie jak narazie plonne :) Jak narazie akcja toczy sie leniwie ale cos w niej jest co przyciaga :) Zauwazam tez to o czym piszesz - "wrazliwosc na dzwiek" (swoja droga bardzo ladnie to okreslilas). Uspokoilas mnie tym ze to nie romans, tym bardziej miedzy kobietami, troche czulabym sie zawstydzona czytajac o tym ;)

      Usuń
  6. Niczego nie mam w bliskich planach, ale bardzo podoba mi się Twój stosik książkowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może jednak coś podpatrzysz i przeczytasz?:)

      Usuń
  7. Oby Twoje plany się ziściły. Tego Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Mam nadzieję, że będę trzymała gardę ;)

      Usuń
  8. Zazdroszczę szczególnie dwóch tytułów: "Magiczne lato" i "Znikasz". Jestem bardzo ciekawa stylu pisania Aleksandry Tyl. Świetny stosik. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje Ci się w te dwa tytuły uzbroić;) Jak tylko przeczytam "Magiczne lato", napisze co o tej książce myślę :)

      Usuń
  9. Właśnie się pakuję, żeby Ci wykraść zakładkę z sówkami :D

    OdpowiedzUsuń