wtorek, 4 sierpnia 2015

Podsumowanie LIPCA 2015

Hello August

Na poczatek chcialam przeprosic za moja dosc dluga nieobecnosc. Ostatnio mam okropny glod na czytanie a jakos zero checi na pisanie. Moral jest taki, ze przeczytalam duzo ksiazek a wiekszosc z nich niestety nie zrecenzowalam pomijajac krotkie notki na lubimyczytac.pl. Tam zawsze napisze kilka slow o ksiazce ktora wlasnie przeczytalam.

Przechodzac do rzeczy. 
W lipcu udalo mi sie przeczytac 14 ksiazek!! 
To chyba moj najlepszy wynik w tym roku jesli chodzi o liczbe ksiazek w jednym miesiacu :)) Jestem z tego bardzo zadowlona. Jak juz wspomnialam, ucierpial na tym moj blog bo recenzje sie nie pojawialy. Mysle jednak ze zrozumiecie mnie bo przeciez glod czytania zadnemu z Was nie jest obcy a kiedy mnie on dopada to czytam bez wzgledu na wszystko ;)

Oto ksiazki ktore polknelam w Lipcu :)

Okładka książki Opowiem ci mroczną historię. Zbiór opowiadań grozyOkładka książki AngoleOkładka książki Nie zmienił się tylko blondOkładka książki Zły wilkOkładka książki Zabić drozdaOkładka książki Sierpniowe dziewczęta'44Okładka książki Dobre dzieckoOkładka książki Droga RomoOkładka książki MacochaOkładka książki SyrenkaOkładka książki LatarnikOkładka książki Fabrykantka aniołkówOkładka książki Eleonora i ParkOkładka książki Razem będzie lepiej

Jak tak patrze na te ksiazki to sama jestem w szoku jak ja to zrobilam ;) Duza pomoca do tego zeby znalezc czas na czytanie jest jego dobra ogranizacja. I umiejetnosc czytania wszedzie i w praktycznie kazdych warunkach - w drodze do i z pracy, na przerwach w pracy, w autobusach, na przystankach, w poczekalniach itp :) 
Ogolnie nie rozczarowalam sie jakos bardzo zadna z tych ksiazek, jedynie za slabsze moge uznac "Macoche" i "Fabrykantke aniolkow", po ktorej spodziewalam sie czegos innego. Reszte ksiazek szczerze polecam - kazdy znajdzie cos dla siebie :)

Jeszcze taka mala ciekawostka. 
W tym roku przeczytalam juz 74 ksiazki :) Zamierzam przekroczyc Setke, mysle ze uda mi sie to z latwoscia :)

Tymczasem jak zwykle zycze wszystkim duzo czasu na czytanie i trafianie wylacznie na ksiazkowe perelki! :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wynik, gratuluje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo, piękny wynik, u mnie nie było tak pięknie :) Chętnie jednak poznałabym Twoją opinię na temat "E&P" oraz "Razem będzie lepiej" :)
    PS. Też mam plan przeczytać 100 książek ;) Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Rowniez pozdrawiam i trzymam kciuki za 100 ksiazek a nawet wiecej :)

      Usuń
    2. Dziekuje :) Rowniez pozdrawiam i trzymam kciuki za 100 ksiazek a nawet wiecej :)

      Usuń
  3. Świetny wynik! Gratulacje :)
    Ja najbardziej interesuję się "Eleonorą i Parkiem" oraz "Nie zmienił się tylko blond"
    Jeśli chodzi o powieści Camilli Lackberg, to chyba jestem do tej pani uprzedzona :/

    Pozdrawiam :)
    http://ksiazki-mitchelii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo ;)
      Serdecznie polecam "Eleonore & Parka" - ta ksiazka skradla moje serce :)
      "Nie zmienil sie tylko blond" to swietna rozrywka dla kobiety w kazdym wieku :)
      A Camilli Lackberg przy pierwszym podejsciu mnie wogole nie zachecila do siebie ale kiedy dalam jej druga szanse to przepadlam i juz kilka jej ksiazek jest za mna :) Moze i Tobie przypadnie w koncu do gustu?;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dziekuje bardzo ;)
      Serdecznie polecam "Eleonore & Parka" - ta ksiazka skradla moje serce :)
      "Nie zmienil sie tylko blond" to swietna rozrywka dla kobiety w kazdym wieku :)
      A Camilli Lackberg przy pierwszym podejsciu mnie wogole nie zachecila do siebie ale kiedy dalam jej druga szanse to przepadlam i juz kilka jej ksiazek jest za mna :) Moze i Tobie przypadnie w koncu do gustu?;)
      Pozdrawiam!

      Usuń