piątek, 21 sierpnia 2015

"Będziesz tam?" - Guillaume Musso

Okładka książki Będziesz tam?

Po pierwsze nie moglam sie oprzec okladce. Hipnotyzujace spojrzenie pieknych oczu siedzialo w mojej glowie do momentu kiedy przewrocilam ostatnia strone  tej ksiazki i jeszcze chwile potem.
Co w sobie kryje? Nigdy nie wiem co wymysli Musso bo w swoich powiesciach przemyca magie i tajemnice. Wiec rownie dobrze moze to byc wszystko. 
Mimo ze do jego powiesci podchodze odrobine sceptycznie, nigdy jednak nie jestem rozczarowana. Zawsze cos mi sie spodoba i przykuje uwage na tyle ze doczytam do konca.
Tak bylo i tym razem.
Na poczatku nie moglam sie wbic w rytm. Musialam sie usilnie skupiac na tym co czytam, bo mysli jakos mi ulatywaly i gubilam watek. A na to przy Musso nie mozna sobie pozwolic. 
W koncu dalam sie poniesc histori i ksiazka mnie wciagnela. Bylam nawet troche wzruszona zakonczeniem. 
Ogolnie jest OK.
Minusem powiesci Guillaume jest dla mnie to ze nigdy tak naprawde nie poznajemy bohaterow do konca. Nie kresli on wyraznych, mocno zarysowanych postaci i tego wlasnie mi brakuje w jego ksiazkach.

Ta pozycje oceniam na 6/10

3 komentarze:

  1. Dla mnie nie była jakaś wyjątkowa, rozczarowała mnie. I ciężko mi się ja czytało. Ale tego pisarza nie skreślam.

    Mam sugestię: Myślę, że powinnaś dodać opis książki, albo nakreślić fabułę, ponieważ osoba, która nie zna książki w ogóle nie będzie wiedziała o czym piszesz. Uważam, że powinnaś bardziej sprecyzować i uzasadnić swoją ocenę, piszesz ogólnikowo.

    Pozdrawiam, Insane z http://przy-goracej-herbacie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za Twoja sugestie. Ja wlasnie celowo nie umieszczam opisu fabuly, bo sama jako czytelnik i obserwator blogow nie lubie czytac opisu ksiazki (streszczenia) i zawsze to omijam, skupiajac sie na odczuciach jakie ksiazka wywolala w czytelniku, dlatego w swoich opiniach tego nie umieszczam. Moje opinie sa krotkie i zwiezle, bo sama takie cenie. Bede miala jednak na uwadze Twoja sugestie o uzasadnianiu opini.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Musso jest już na mojej półce, ale jeszcze nie miałam okazji przeczytać jego żadnej książki, muszę w końcu sięgnąć i sama się przekonać jak to jest jego twórczością :)

    OdpowiedzUsuń