czwartek, 16 lipca 2015

Stosik Biblioteczny LIPIEC 2015

Bardzo udane Książkobranie

Nie planowalam wybrac sie do biblioteki w tym tygodniu ale ze ostatnie dni byly jakies taki przymulone i w pracy meczace to postanowilam z dnia na dzien ze zabieram przeczytane ksiazki i wymieniam je na nowe. Jak zwykle  byl to swietny sposob na poprawe humoru i kop energetyczny! Uwielbiam ten moment kiedy wchodze do biblioteki i wszystko, caly rytual wybierania jest jeszcze przede mna - Co uda mi sie upolowac tym razem?

Oto wyniki:



Pozyczylam tyle ile moglam ale najchetniej to wzielabym jeszcze conajmniej 3 kolejne, bylo w czym wybierac :)

Zaczynajmy:


1. C. Lackberg - "Syrenka" - kolejny tom bardzo lubianej przeze mnie sagi kryminalnej! Czas wrocic do Fjallbaca. Juz sie ogromnie ciesze na spotkanie z  Erica i jej zacnym towarzystwem  ; )

2. R.Rash - "Serena" - Od chwili kiedy zobaczylam ta ksiazke i przeczytalam opis, zawladnela mna chec jej przeczytania. Lubie takie klimaty, ciekawa jestem czy spodoba mi sie tak jak tego oczekuje?



3. J. Salyga - "Chustka" - Od bardzo dawna pozycja ta figuruje na mojej liscie ksiazek do przeczytania. Troche sie obawiam bo czuje ze bedzie bolesna i trudna.

4.  R. Ligocka - "Dobre dziecko" - Autorka jest jedna z moim ulubionych polskich pisarek. Pisze w taki sposob ze nie jestem w stanie sie oderwac. Zyje i karmie sie jej slowami podczas czytania. Ta ksiazke zaczelam czytac odrazu, w metrze. Wkrotce recenzja :)

5. Z. Rohan - "Corka oficera" - Ogromnie sie ucieszylam znajdujac ja na polce bo doslownie dwa dni wczesniej odkrylam ja na LC i zapragnelam przeczytac :) Okazja nadarzyla sie szybciej niz bym sie tego spodziewala!

6. L. Modelski - "Dziewczyny wojenne" - Wspaniala zdobycz! Juz od dawna na nia polowalam i udalo sie! Jestem szczesliwa :)

Do domu wracalam w skowronkach. Ktoz z nas molikow nie zna tego uczucia? Wyprawy do biblioteki powinno sie przepisywac jako recepte na szczescie ;) I dobre samopoczucie:)

Co sadzicie o moim stosiku? Przygarnelybyscie ktoras z tych ksiazek? Zastrzegam ze nie oddam dopoki nie przeczytam ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz