wtorek, 7 lipca 2015

Plany czytelnicze

Zazwyczaj tego nie robie bo moje plany slynne sa z tego ze zwykle spelzaja na niczym ;) Powodem tego jest moja zmiennosc (typowo kobieca;)) i uleganie nastrojowi chwili. Kiedy najdzie mnie ochota np na kryminal ktorego nie mialam w planie to zadna sila mnie nie przekona zeby z niego zrezygnowac (z kryminalu oczywiscie;)). Tak wiec co wyjdzie z mojej listy na najblizsza przyszlosc tego nie wie nikt, ale tak sobie mysle, ze skoro juz sie tutaj nia pochwale to juz glupio mi bedzie sie jej nie trzymac:P

Obecnie czytam dwie ksiazki, ktore na liscie sa, bo progress w nich niewielki:

Okładka książki Sierpniowe dziewczęta'44Okładka książki Zły wilk

Nastepnie postanawiam isc za ciosem ksiazek bibliotecznych i siegne po:

Okładka książki Zabić drozda

A zaraz potem zeby sie rozluznic postanawiam wkoncu przeczytac zabawna (podobno) "Macoche"

Okładka książki Macocha

Co sadzicie o moich wyborach? Czytaliscie ktoras z tych ksiazek? Co polecacie ?:)

3 komentarze:

  1. Mam na półce książkę "Zabić drozda" i jej jestem najbardziej ciekawa :) Czekam na recenzję :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa "Zabić drozda" i "Macochy". A co do planów czytelniczych, mam identycznie:) Też robię sobie stosiki, listy, plany, a ostatecznie i tak czytam zupełnie co innego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widze ze "Zabić drozda" wzbudza zainteresowanie wiec postaram sie szybko do niego zabrac :) Ciesze sie ze nie jestem odosobnionym przypadkiem jesli chodzi o slomiany zapal co do planow czytelniczych ;)

      Usuń