środa, 1 lipca 2015

"Opowiem ci mroczną historię. Zbiór opowiadań grozy" - Stefan Darda

Okładka książki Opowiem ci mroczną historię. Zbiór opowiadań grozy

Wydawnictwo: Wideograf
Data wydania: 26 listopada 2014
Liczba stron: 360
 ISBN: 9788378353430

Dzis krotko ale na temat. 
Pioro Stefana Dardy poznalam juz jakis czas temu kiedy przez rekomendacje siegnelam po "Dom na Wyrebach". Wszystkie tomy bardzo mi sie podobaly, wiec kiedy trafilam na zbior opowiadan autora, siegnelam po nie bez namyslu i natychmiast zaczelam czytac. 

Jakie sa moje wrazenia?
Pierwsze trzy niezbyt mnie wciagnely ale pozniej juz przywarlam do ksiazki i nie spoczelam poki nie skonczylam jej czytac. Ze wzgledu na to, ze zdecydowanie wole czytac dluzsze formy a opowiadnia traktuje jako taka odskocznie, w moim przypadku nigdy nie bedzie tak ze bede sie nimi bardzo zachwycac. Jestem czytelnikiem ktory lubi jednych bohaterow i jedna fabule przez cala ksiazke. Jest wtedy ona w stanie mnie wciagnac calkowicie i na dluszej. W przypadku opowiadan, moje uczucia sa troche oszukiwane bo ledwo przywiaze sie do opowiadnia, za chwile sie ono konczy, co mnie frustruje. Nie zaluje jednak ze siegnelam po "Opowiem Ci mroczna historie". Kilka razy mialam gesia skorke mimo upalu na zewnatrz, wiec to dobrze o nich swiadczy. Podczas czytania przynajmniej dwoch z nich, w mojej glowie pojawila sie mysl, ze chcialabym przeczytac taka ksiazke, o tej wlasnie historii z rozbudowana fabula i bohaterami. Kto wie, moze autor sie pokusi na taki zabieg? :) 
Chetnie przeczytam wszystko co wyjdzie spod jego piora :)

3 komentarze:

  1. Wow! Ale mroczna okładka! Ja lubię czasem sięgać po opowiadania, chętnie sięgnę po ten zbiór :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Agnieszką, okładka jest bardzo mroczna. Zapewne treść tak samo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tresc zapewnia kilka dreszczy i zimnego potu na skorze;) Nie wiem czy mialyscie do czynienia z Darda ale bardzo polecam "Czarny Wygon" w ktorym autor powalil mnie na kolana! :)

      Usuń