środa, 10 czerwca 2015

"Tylko ja sama" - Roma Ligocka

Okładka książki Tylko ja sama

Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie
Data Wydania: 2004
ISBN: 83-08-03646-5
Liczba Stron: 412

"Tylko ja sama" to ksiazka ktora zaczelam czytac z przypadku. Wogole nie mialam jej w planach ani nigdy wczesniej o niej nie slyszalam dopoki nie wpadla w moje rece dzieki przyjaciolce :) I zaczelam czytac z marszu. Powiesc i pewna nostalgia ktora otacza jej strony zupelnie mnie pochlonela. Niesamowite bylo dla mnie czytanie tak osobistych przezyc autorki, zmierzyc sie z tym z czym ona sie mierzyla przez swoje dorosle zycie, po przezyciach z dziecinstwa... Mimo ze wczesniej nie czytalam "Dziewczynki w czerwonym plaszczyku" wogole mi to nie przeszkadzalo, wrecz rozpalalo moja ciekawosc. 

Ksiazka nie pozwalala mi o sobie zapomniec nawet wtedy kiedy ja odkladalam, mimo ze najchetniej nie wypuszczalabym jej z rak, ale wiadomo jednak czlowiek jesc i spac musi ;) O pracy nie wspominajac... Caly czas siedziala w mojej glowie i chcialam wrocic do niej za kazdym razem jak najszybciej.
Bardzo podoba mi sie jezyk autorki i to w jaki sposob opisuje rzeczywistosc. Pieknie to robi.
Mam zamiar przeczytac wszystkie jej ksiazki.
Jesli chcecie blizej poznac Rome - Polecam.

4 komentarze:

  1. Lubię książki, które pozostają w głowie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez, ostatnio wrecz sie w takich zaczytuje :)

      Usuń
  2. Znam twórczość Romy Ligockiej, ale tej książki jeszcze nie czytałam :) Koniecznie muszę nadrobić zaległości... tak, pani Roma potrafi pisać o swoich emocjach w niezwykły sposób... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zamierzam przeczytac jej wszystkie ksiazki :)

      Usuń