wtorek, 9 czerwca 2015

Stosik biblioteczny :) - czerwiec

Zawsze to dla mnie radosne wydarzenie kiedy pakuje juz przeczytane ksiazki i podazam w strone "teczy" czyli potocznie mowiac biblioteki polskiej w Londynie :) Szczesliwycm trafem znajduje sie ona dosc blisko mojego miejsca pracy wiec wsiadam tylko w metro - pokonuje pare przystankow z jedna przesiadka i jestem na miejscu :) Zawsze uwielbiam ten moment kiedy tam wchodze i jeszcze do konca nie wiem co uda mi sie w niej znalezc.
Wczoraj juz sie nie moglam doczekac godziny 16, kiedy to moj dzien pracy zazwyczaj sie konczy. Chwila ta jednak wkoncu nadeszla i tak oto znalazlam sie w koncu na upragnionym miejscu:) Tym razem w miejscu na nowosci nie bylo dla mnie nic ciekawego, wiec poszlam sie rozejrzec miedzy polkami i kilka pozycji przyklulo moja uwage. 

Zanim zdradze Wam co takiego wypozyczylam tym razem, pochwale sie Wam jedna z rzeczy ktore dostalam od starszej siostry ktora wrocila z dlugiego urlopu w Kanadzie - Toronto u rodziny meza.
Swietnie sie nadaje na ksiazki :D


A co jest w srodku? 
A oto takie niespodzianki!



od gory stosika:

1. "Zabic drozda"- Harper Lee

O ta ksiazke musialam zapytac pania bibliotekarke bo juz od dawna chcialam ja przeczytac a sama nie moglam znalezc. I tak sobie moglabym szukac bo okazalo sie ze wypozyczone i tylko ten egzemplarz zamkniety pod kluczem (chyba dlatego ze bardzo stare wydanie).  

2. "Angole"- Ewa Winnicka

3. "Sierpniowe dziewczeta '44" - Patrycja Bukalska

4. "Dziewczynka w czerwonym plaszczyku" - Roma Ligocka

Strasznie sie ciesze z tej ksiazki, bo obecnie czytam tej autorki "Tylko ja sama" i bardzo mi sie podoba wiec musze przeczytac i ta!

5. "Syberiada polska" - Zbigniew Domino

O ta ksiazke tez zapytalam pania bibliotekarke ktora ja dla mnie znalazla. Juz od dawna chcialam ja przeczytac i w koncu tez czas nadejdzie juz wkrotce!

Troszku zmieniajac temat...
Jako ze jestem wielbicielka zakladek, ktore kolekcjonuje (o tym zamierzam napisac osobny post) to musze sie pochwalic swoimi ostatnimi nabytkami :D
Zamowilam na eBayu, za grosze, jakis miesiac temu zakladki z Chin, wczoraj w koncu do mnie dotarly i nie posiadam sie ze szczescia! Sa piekne! Przekonajcie sie sami :)

Tak byly zapakowane:


A kiedy je otwarlam i rozsypalam:
Swietnie wpasowuja sie w moj gust ! I teraz jestem tylko ciekawa ktore z nich stana sie moimi ulubionymi ;)


A jak Wam minal poniedzialek? Jakie mile wydarzenie Was spotkalo?;) Pozdrawiam cieplutko:*

3 komentarze:

  1. "Dziewczynka w czerwonym płaszczyku" - świetny wybór, czytałam, to bardzo poruszająca książka... "Zabić drozda" stoi na mojej półce, jeszcze nie czytałam... ;) Zakładki i torba - cudo!!!
    Mój poniedziałek najpierw w pracy... ale popołudniem byłam już zupełnie zaczytana, nadrabiałam zaległości, bowiem niedziela była wyłącznie dla najbliższych :)) Pozdrawiam serdecznie i życzę zaczytanego tygodnia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dziewczynka w czerwonym plaszczyku" - to moj nastepny wybor jak tylko skoncze to co teraz czytam :)
      Ja wyjatkowo w niedziele duzo poczytalam bo narzeczony chory w lozku wiec nigdzie mnie nie ciagal :P A ja wlasnie sie tak zastanawialam jak to sie stalo ze nie ma zadnego posta w "Nie teraz - wlasnie czytam" ;) Dziekuje i zycze oczywiscie tego samego!:))

      Usuń
    2. Post powinien pojawić się jutro wieczorem, najpóźniej w czwartek koło południa... ;) ale był nowiutki post w sobotę ;)) http://nieterazwlasnieczytam.blogspot.com/2015/06/na-wysokim-niebie-danuta-awolusi.html
      Dziękuję serdecznie, mam nadzieję, że ten tydzień będzie i u mnie zaczytany :))

      Usuń