wtorek, 30 czerwca 2015

Podsumowanie czerwca + mix zdjeciowy

Pierwszy raz zabieram sie za podsumowanie miesiaca :)
Tak wiec prosze o uwage:)
W czerwcu udalo mi sie przeczytac 8 ksiazek. Nie licze tej ktora czytam obecnie i jestem w polowie.
Nie jest to najlepszy ale tez nie najgorszy wynik biorac pod uwage fakt, ze 4 z nich to cegielki ktore troche czasu jednak zajmowaly.
W skrocie to co przeczytalam w czerwcu:

Okładka książki Bez znieczulenia. Jak powstaje człowiekOkładka książki Czego się nie robi dla mężczyznyOkładka książki Tylko ja samaOkładka książki Dziewczynka w czerwonym płaszczykuOkładka książki Pieśń Jedwabnego SzlakuOkładka książki Syberiada polskaOkładka książki Drzewo migdałoweOkładka książki Houston, mamy problem

Kazda z nich podobala mi sie na swoj sposob. najbardziej jednak poruszyla mnie "Dziewczynka w czerwonym plaszczyku", potem "Syberiada polska". Nie zaluje przeczytania zadnej z nich. Dobrym wynikiem jest tez to, ze przeczytalam az 2 pozycje ze swojej biblioteczki!

Ponizej przedstawiam mix zjeciowy tego co dzialo sie u mnie w czerwcu :) Niewiele tego, jakos nie mialam weny w tym miesiacu do robienia zdjec ale cos tam jest ;) Postaram sie poprawic w lipcu ;) Zapraszam do ogladania:)

Oto babeczki ktore upieklam z okazji swoich wlasnych urodzin i zabralam do pracy zeby poczestowac biuro;)


Wiadomosc od najlepszej przyjaciolki (bylo ich wiecej ale wklejam ta bo uwielbiam te misie :))


Bukiety urodzinowe! Jeden jest zrobiony z dwoch, dostalam je od siostrzencow, blizniakow i polaczylam razem, byl piekny i trzymal sie az dwa tygodnie!

Drugi od narzeczonego :) Stoi do dzisiaj az trudno uwierzyc ;)


I taki tam moj obecny kolor paznokci;) Nawet nie wiedzialam, ze mam taki lakier, wiec nieomieszkalam go wyprobowac ;)


A co dzialo sie u Was w czerwcu? Dzielcie sie swoimi chwilami ;)


klik do linku



2 komentarze:

  1. Gratuluję wyniku! U mnie też 8 przeczytanych książek, babeczki wyglądają pysznie... no składam spóźnione, ale szczere życzenia urodzinowe :)) Spełnienia marzeń i wielu wspaniałych książek :) Pozdrawiam i życzę równie przyjemnego lipca!

    OdpowiedzUsuń