poniedziałek, 8 czerwca 2015

"Czego się nie robi dla mężczyzny" - Gilles Legardinier



Wydawnictwo: Sonia Draga
Data wydania: 4 czerwca 2014
ISBN: 9788379990443
Liczba stron: 368

"Czego się nie robi dla mężczyzny" to powiesc ktora od kiedy tylko sie ukazala, chodzila za mna i chciala byc przeczytana :) Ale jakos tak zawsze wybieralam jednak cos innego az wkoncu natknelam sie na nia po raz drugi w bibliotece i stwierdzilam, ze to znak by wkoncu po nia siegnac.
Powiem tak: to byl swietny wybor i idealny dla mnie czas na czytanie tego typu powiesci. Potrzebowalam czegos lekkiego, pelnego humoru i milosci. I wlasnie to dostalam !

Glowna bohaterka Julie bardzo przypadla mi do gustu, w kilku kwestiach nawet troche przypominala mi mnie :) A cala opowiesc zaczyna sie od bardzo inspirujacego pytania ktore zadaje jej w sumie obcy czlowiek na przyjeciu jej przyjaciela. A brzmi ono:

– Powiedz mi, Julie, jaka jest najgłupsza rzecz, jaką zrobiłaś w swoim życiu?

To pytanie pociaga za soba szereg zabawnych zdarzen w ktorych centrum jest oczywiscie Julie i niejaki Ricardo Patatras. Ciekawe nazwisko? No wlasnie, sami sie przekonajcie do czego prowadzi nadmierna CIEKAWOSC. Wkoncu mowi sie ze 'Ciekawosc to pierwszy stopien do piekla..."

Ksiazka Gillesa Legardiniera zapewnila mi wiele milych chwil, pelnych smiechu, refleksji, nawet nostalgii gdyz zakochanie Julie przypominalo mi czasy kiedy sama sie zakochiwalam.. :)
Bardzo polecam, to naprawde zabawna, przyjemna ksiazka ktora zawiera w sobie nie tylko humor ale rowniez madre spostrzezenia na zycie i nasza codziennosc.
Napisana lekko, z wyczuciem. Brawo dla autora za to ze nie bedac dziewczyna potrafil wczuc sie w role i swietnie opisac wewnetrzen rozterki bohaterki. 

Jestem ogromnie ciekawa najnowszej powiesci autora ktora jest wydawnicza swiezynka pt: "Do uslug szanownej pani". Z radoscia ja przeczytam jak tylko wpadnie w moje rece! 
Okładka książki Do usług szanownej pani
Tymczasem, milego tygodnia wszystkim zycze!

2 komentarze:

  1. To troszkę nie moja bajka... ale kto wie, może kiedyś wpadnie w moje ręce i wtedy przeczytam dla relaksu :))

    OdpowiedzUsuń