sobota, 9 maja 2015

"Prawie jak gwiazda rocka" - Matthew Quick


Okładka książki Prawie jak gwiazda rocka



To dopiero druga ksiazka Matthew Quicka jaka przeczytałam a juz wiem, ze jest on autorem którego styl mi idealnie odpowiada. Pisze w tak niesamowity sposób ze człowiek nie moze sie oderwać, nazwałabym go pięknym, bez dwóch zdań! Co wiecej, pod pozorem zwykłej rzeczywistości nastolatków przekazuje głębokie mądrości i prawdy, ktore na codzień nam umykają. Jego ksiazki (przynajmniej te dwie ktore do tej pory przeczytałam) idealnie nadają sie dla ludzi w każdym wieku, nieważne czy ktoś ma 15, 20,33, 45 czy 60 lat.
"Prawie jak gwiazda rocka" ujęła mnie językiem, ciepłem, tematem, bohaterami i ogólnie wszystkim tym, co w sobie zawiera. Szczerze mówiąc to nie widze w niej żadnej wady i nie mam zastrzeżeń do niczego. Niesie nadzieje i daje do myślenia. Wzrusza, momentami bawi i uswiadamia nam, ze życie jest piękne tu i teraz. 

3 komentarze:

  1. Bardzo chciałabym przeczytać cały cykl... mam nadzieję, że w końcu i mnie się uda, tylko tego czasu ciągle brakuje na wszystkie marzenia czytelnicze! :)) Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie wiem o czym mowisz, ja to juz sama nie wiem co czytac pierwsze bo chcialabym wszystko naraz! :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń