wtorek, 14 kwietnia 2015

"Nie waż się" - Jolanta Czarkwiani

Nie waż się

Data Wydania: 18 marca 2015
ISBN: 9788380490505
Wydawnictwo: Black Publishing


Co mozna powiedziec o ksiazce z ktorej cierpienie cicho sie wymyka by wkoncu udrzyc nas miedzy oczy? Co powiedziec o takiej ktora nie pozwala o sobie zapomniec, przyzywa do siebie i trzyma w zelaznym uscisku dopoki nie powie ostatniego slowa? Jak sie odniesc do tresci ktora mimo tragizmu ktory w sobie zawiera kipi humorem i ironia?
Jak teraz zapomniec o tej ksiazce ktora poturbowala uczucia mnie jako czytelnika, przysiadla mi na piersi i przez to teraz ciezej mi sie oddycha?
Najtrudniej oceniac mi ksiazki ktore zrobily na mnie najwieksze wrazenie, ktore wywolaly we mnie najsilniejsze emocje. Dlatego jedyne co napisze to slowo WSPANIALA. Swietnie napisana, pelna emocji, prawdziwa! Nikt nie powinien  przejsc obok niej obojetnie. Najzwyczajniej w swiecie POLECAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz