środa, 15 kwietnia 2015

Kwiecien - stosik biblioteczny:)

Jak ja kocham wyprawy do biblioteki :) Ten dreszczyk emocji, kiedy nie wiesz co znajdziesz na polce na nowosci, te setki ksiazek lezace grzecznie na polkach i czekajace na czytelnikow. Wszystkie wolaja - "Wez mnie, chce isc z Toba do Twojego domu, byc dotykana i cieszyc Twe oczy swoim wnetrzem!" :) Najczesciej nie umiem sie oprzec temu syreniemu spiewowi i biore ich tyle ile mi tylko pozwoli Pan/Pani Bibliotekarka stojaca na strazy tego krolestwa !
Moja ostatnia, kwietniowa wyprawa do Biblioteki w Polskim Osrodku Kulturalnym w Londynie miala miejsce w ostatnia sobote. Po wybraniu ksiazek (ktore tym razem odbylo sie w o dziwo! ekspresowym tempie, gdyz polka na nowosci byla wspaniale wyposazona;p) udalam sie do przybibliotecznej kawiarenki. Tam, pelna rozsadzajacego mnie szczescia zamowilam latte i kremowke (tak dawno nie jadlam, marzyla mi sie od miesiaca!) i zasiadlam przy stoliku usytuowanym przy oknie.



Upajajac sie smakiem ciasta i popijajac cudowna kawe, oddalam sie przegladaniu ksiazek, ktore na jakis czas zasila moje polki w sypialni :) Oto one !



Od gory:
1. Alice Munro - "Widok z Castle Rock"
2. Katarzyna Michalak - "Zacisze Gosi"
3. Nele Neuhaus - "Glebokie rany"
4. Lucy Dillon - "Spacer po szczescie"
5. Anna Kaminska - "Odnalezieni"

Ogolnie jestem bardzo zadowolona ze swoich wyborow i juz laskocza mnie dlonie zeby najlepiej czytac je wszystkie naraz! Jednoczesnie marzy mi sie juz nastepna wizyta w tym pieknym miejscu jakim jest biblioteka ... :)
Pozdrawiam serdecznie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz