środa, 15 kwietnia 2015

"Bańki mydlane" - Edyta Świętek



Wydawnictwo: Szara Godzina 
Data wydania: 2015-02-08 
Kategoria: Obyczajowe 
ISBN: 978-83-64312-42-7 
Liczba stron: 160


Wzrok przyciaga jasna okladka, pelna kolorow, mila dla oka, wesola wrecz. Zagladamy do srodka tej cieniutkiej ksiazeczki i czytamy pierwsze zdania. Ot, historia dla nastolatkow. Pozniej jednak jak to w zyciu bywa, na bohaterke Michaline spada jak grom z jasnego nieba choroba. 
Wszystko w ksiazce dzieje sie szybko, jak dla mnie mozna by ja raczej nazwac opowiadaniem. To jak proba spisania zycia Michaliny na tych kilkudziesieciu stronach, bez wchodzenia w szczegoly. Jesli chodzi o jezyk i przedstawienie opisywanej historii, nie jestem szczegolnie zachwycona. Niektore fragmenty byly dla mnie jakies takie infantylne. Moze wyorslam juz z tego typu ksiazek, podejrzewam ze jeszcze pare lat temu bylabym nia zachwycona. Mimo ze ksiazka porusza trudny i bolesny temat jakim jest rak, moje osobiste odczucia sa takie, ze przeczytalam ja troche tak od niechcenia, nie zachwycila mnie ani nie wywolala silnych emocji. Do przeczytania i zapomnienia.
Moja ocena 5/10 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz