poniedziałek, 23 marca 2015

DOM NA SKRAJU - Kasia Bulicz-Kasprzak

Moi Kochani!

Dzis powracam do Was z opinia o najnowszej ksiazce Pani Kasi, czyli 'Dom na skraju'.

Okładka książki Dom na skraju

Kategoria: Literatura polska
ISBN: 978-83-7961-177-5
Data wydania: 17.03.2015
Liczba stron: 416

Do jej przeczytania skusilo mnie to, ze jest to opowiesc o ludziach z Ulicy Rozanej, gdzie wszyscy wioda z pozoru spokojne zycie. Ogrody przy kazdej willi sa pieknie zadbane a co roku odbywa sie konkurs na ten najpiekniejszy ogrod. Bardzo lubie historie ktore tocza sie w malych miasteczkach, w zamknietej spolecznosci, gdzie nagle w pozory spokoju wkrada sie zlo i na jaw wychodzi wiele mrocznych sekretow. Tak sobie wyobrazalam ta ksiazke. Czy rzeczywiscie pokrylo sie to z tym co dostalam?

Otoz nie do konca. Powiesc toczy sie leniwie ku przodowi. Jest wiele postaci, ludzi ze soba powiazanych czy spokrewnionych i na poczatku troche trudno bylo mi sie polapac kto z kim i dlaczego. Dopiero z czasem bylam w stanie skojarzyc i dopasowac pokrewienstwa i zaleznosci.
Ksiazka nie wprawiala mnie w drzenie, nie spawiala ze nie moglam przestac o niej myslec i nie marzylam zeby natychmiast do niej wrocic kiedy tylko ja odlozylam. Czytalo mi sie jednak przyjemnie i mimo ze nie ma w niej zaskakujacych zwrotow akcji i jakichs naprawde mrocznych sekretow (no ale to nie kryminal wiec jestem w stanie sie z tym pogodzic), to ogolnie jestem zadowolona z lektury.

Minusem jest dla mnie zakonczenie, ktore skojarzylo mi sie z koncem odcinka z jakiegos serialu - czyli wtedy, kiedy dzieje sie najciekawsze, zostaje urwany. Jak dla mnie to nie jest dobre stosowac to w ksiazce. Nawet jesli jest to saga i bedzie dalsza czesc.

Oceniam na 6/10
Z ciekawoscia zamierzam siegnac po inne ksiazki autorki, ktore juz od dawna figuruja na liscie ksiazek do przeczytania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz