wtorek, 19 sierpnia 2014

ŻYĆ W DUCHU ŚWIĘTYM. Rekolekcje charyzmatyczne

ŻYĆ W DUCHU ŚWIĘTYM. Rekolekcje charyzmatyczne

Ks. Michal Olszewski toruje sobie do mnie droge coraz czesciej i intensywniej:) A mowiac dobitniej - jego slowa trafiaja do mnie, znajduja droge do mojego serca a co za tym idzie, do mojej duszy. Jest to druga ksiazka jego autorstwa ktora przeczytalam z ogromnym zainteresowaniem i ktora zrobila na mnie wielkie wrazenie. Uswiadomila mi rowniez wiele spraw jak to, ze wiem jeszcze tak niewiele o zyciu w wierze. Chce jednak ta wiedze - i  moja wiare - poglebiac. Doskonalic swoje zycie jako zycie chrzescijanina, ktory wielbi Pana.

"Tylko wtedy, kiedy wypelniasz powolanie dane Ci przez Boga, znajdziesz szczescie i sile do wytrwania w nim. Inaczej sie wypalisz." ("Zyc w Duchu Swietym" Ks. Michal Olszewski, strona 77)

W kolejce czeka na mnie kolejna ksiazka ksiedza Michala. Coraz czesciej tez zagladam na jego bloga http://slowopana.com/

Goraco polecam kazdemu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz