wtorek, 26 sierpnia 2014

'Jak oddech' - Malgorzata Warda

Jak oddech - Małgorzata Warda

wydawnictwo: Prószyński i S-ka
data wydania: 2 kwietnia 2013
ISBN: 9788378394884
liczba stron: 344

Od momentu kiedy zobaczylam ta ksiazke na lubimy czytac, nie moglam przestac o niej myslec. Marzylam, zeby ja przeczytac. Bardzo mnie przyciagala do siebie, po pierwsze ze wzgledu na poruszany temat jak i nastrojowa okladke, pelna niepokoju i strachu. Nie zapomne mojego szczescia kiedy wkoncu po tak dlugim czasie zobaczylam ja na polce w bibliotece. Zlapalam ja do reki tak szybko jakbym sie bala ze wstanie z tej polki i mi ucieknie:P Moje marzenie o jej przeczytaniu mialo sie wlasnie spelnic:)

Jasmin i Staszek. Dwoje nierozlacznych przyjaciol, ktorych zycie niby tak zwyczajne daleko odbiega od normalnosci. Male zdarzenia, wstrzasajace zbiegi okolicznosci, wielkie emocje, tysiace pytan a tak malo odpowiedzi. 

Uwielbiam styl Malgorzaty Wardy. Autorka tak pieknie pisze o otaczajacej rzeczywistosci, potrafi pokazac z jak wielu elementow, czasem wydajacych sie byc banalnymi i nic nie znaczacymi sklada sie zycie.

Ksiazka podobala mi sie bardzo. Kiedy skonczylam, co wlasciwie nastapilo przed chwila, bylam cala rozedrgana i zdezorientowana. Dlaczego?
Goraco polecam przekonac sie na wlasnej skorze!

1 komentarz:

  1. Czytałam tę książkę i na mnie zrobiła wielkie wrażenie, uwielbiam styl M. Wardy :))

    OdpowiedzUsuń