piątek, 15 sierpnia 2014

Casey Watson - 'Chlopiec, ktorego nikt nie kochal' & 'Krzyk o ratunek'

Casey Watson stala sie dla mnie wzorem do nasladowania. Podziwiam ja jako czlowieka ktory wnosi w zycie innych ludzi tyle dobrego i przywraca wiare w ludzi!

Chłopiec, którego nikt nie kochał - Casey Watson

Na jej ksiazke - 'Chlopiec, ktorego nikt nie kochal' trafilam calkiem przypadkiem oddajac sie przyjemnosci myszkowania po bibliotece w rodzinnym miescie. Znalam ten tytul juz wczesniej z LC, wiedzialam ze chce ja przeczytac wiec poprostu bez zastanowienia wzielam ze soba. Zaczelam czytac zaraz tego samego dnia. Nie moglam sie oderwac. Ksiazka bardzo mnie poruszyla, zaszokowala, ale jednoczesnie miala w sobie piekno milosci i sile walki o dobro niewinnego dziecka. Wiare, ze milosc i determinacja zaowocuje dobrymi efektami!
Czytajac ksiazke zaprzyjaznilam sie z cala rodzina Watsonow a Casey stala mi sie szczegolnie bliska i zaczelam ja podziwiac za to co robi. Dlatego chwile po tym jak przeczytalam jej pierwsza ksiazke, zatesknilam do niej i jej bliskich. Wiec zrobilam cos najbardziej naturalnego w tym momencie i zabralam sie do czytania nastepnej jej ksiazki pt - 'Krzyk o ratunek'.

Krzyk o ratunek - Casey Watson

Przepadlam zaraz po pierwszym zdaniu. Ksiazka wciagnela mnie i wstrzasnela mna jeszcze bardziej niz poprzednia. Tym razem Casey i Mike biora pod swoje skrzydla dziewczynke okrutnie pocharatana przez zycie, ktorej psychika zdaje sie byc w totalnej rozsypce, czego nie widac na pierwszy rzut oka. Wszystko jednak przybiera niesamowitego tempa kiedy Sophia zamieszkuje w domu Watsonow...
Siegnijcie i przeczytajcie. Ja najchetniej odrazu zabralabym sie do czytania kolejnej ksiazki autorki. Tym razem jednak zrobie sobie mala przerwe od smutnych histori.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz