środa, 16 lipca 2014

"Willa wśród róż" - Debbie Macomber

Willa wśród róż - Debbie Macomber


Jestem jedna z tych osob ktorym zdarzaja sie momenty slabosci. Wtedy to siegam po baardzo lekkie powiesci ktore sa znane z tego ze nie wnosza niczego w moje zycie jedynie rozluznienie (to tez cos znaczy;p). 
Taka slaboscia tym razem okazala sie "Willa wśród róż" - Debbie Macomber.
Wiedzialam, ze to ksiazka na leniwy wieczor a stwierdzilam, ze wlasnie czegos takiego potrzebuje. Jako ze od dawna chcialam siegnac po cos co wyszlo spod piora Debbie, wlasnie nadarzyla sie ku temu odpowiednia okazja, wiec z niej skorzystalam:) 
Powiesc jest lekka, ale jednoczesnie troche nudnawa, jeszcze na poczatku zastanawialam sie czy z niej nie rezygnowac, ale skoro juz postanowilam cos przeczytac tej autorki to dobrnelam do konca. Byly nawet momenty kiedy ksiazka mnie potrafila soba zainteresowac i dobrnelam do konca :) Raczej juz dlugo nie siegne po nic tej autorki, bo powiesc mnie nie porwala tak jak bym chciala. Mozna przeczytac, ale raczej z braku czegos lepszego albo w wyniku chwili slabosci, tak jak ja to zrobilam:P
A jesli ktos jest fanem romansow i lekkich powiesci to jak najbardziej czytajcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz