poniedziałek, 7 lipca 2014

'Rok w Poziomce' - Katarzyna Michalak




Rok w Poziomce - Katarzyna Michalak

'Rok w Poziomce' lezy juz na mojej polce dobre dwa lata. Dostalam ja od przyjaciolki jako prezent i jakos tak szkoda mi ja bylo odrazu przeczytac;) Ostatnio jednak poczulam chrapke na ta lekkosc z jaka pisze pani Michalak i postanowilam juz dluzej nie zwklekac z jej czytaniem.

                            Photo: It's lovely to have lunch here:)

Historia zaczyna sie marzeniem... Ktoz z nas nie pragnie wlasnego domu? Malej chatki czy wielkiej willi z basenem... Szukamy swojego miejsca na ziemi, ktore mozemy nazwac z czystym sumieniem domem. Takie marzenie ma tez Ewa, bohaterka powiesci, ktora zeby to marzenie zrealizowac nie zawacha sie o nie mocno zawalczyc. Ksiazka ujela mnie juz od samego poczatku. Ciepla, magiczna, zawierala w sobie wszystko to czego od niej oczekiwalam - bawila mnie, wzruszala, pobudzala moja wyobraznie i pozwolila uwierzyc ze marzenia moga sie zawsze spelnic, predzej czy pozniej, nie wazne w jakim wieku jestesmy, los mimo nieraz ciezkich chwil ktore na nas spadaja - wkoncu i do nas sie usmiecha:) Moglabym polecic ta ksiazke kazdemu - na jesienna chandre, zimowa depresje czy wiosenna odwilz:) Nadaje sie na plaze, do pociagu, samolotu, pod kocyk z goraca cherbatka w zimowe wieczory. 
Piekna, nastrojowa, zabawna i rozbrajajaca:) Taka jest 'Poziomka' :)

Niezmiernie jestem ciekawa 'Lata w Jagodce' i podejrzewam ze nie minie wiele czasu az po nia siegne:)

P.S. Moj narzeczony mowi teraz do mnie  - Poziomka, bo przez ostatni weekend ciagle mnie tylko widzial z ta ksiazka w reku:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz