środa, 18 czerwca 2014

Magia Bibliotek

Tak jak juz kiedys pisalam, nie umiem oprzec sie zadnej bibliotece. Jesli tylko widze jakas w poblizu, wprost nie ma takiej sily ktora powstrzymalaby mnie zeby do niej nie zajrzec. Kazda ma w sobie magie, a ja uwielbiam sie w ta magie zanurzyc. Niestety, juz dawno nie udalo mi sie wybrac do zadnej, dlatego kiedy tylko poczulam wewnetrzna potrzebe, jeszcze bedac w pracy z ciekawosci zaczelam szukac biblioteki ktora bylaby gdzies w okolicy. Znalazlam :) Co najwazniejsze, maja polskie ksiazki :) Chcialam tam biec czym predzej ale jakos tak sie skladalo ze codziennie zostawalam w pracy po godzinach i moja wizyta musiala sie ciagle przekladac. Kiedy wkoncu udalo mi sie tam znalezc, akurat ich system przechodzil renowacje i nie bylo mozliwosci zeby sie zarejestrowac (czy ja nie mam szczegolnego pecha??) Wiec obeszlam sie smakiem, tylko przegladajac poleczke z ksiazkami (nie byla jakas imponujaca ale wazne ze blisko miejsca pracy:)) Wczoraj moje kroki wkoncu odnalazly do niej droge:) 

Popoludnie bylo sloneczne, ja zadowolona spacerkiem ruszylam po ulicach...



Wkoncu dotarlam do upragnionego celu :)




Biblioteka jest przytulna a stojace wszedzie stoliczki i krzesla zachecaja zeby usiasc i poczytac albo przynajmniej przejrzec ksiazki, ktorych jest wszedzie mnustwo (jak to zazwyczaj w bibliotekach;)) Ja oczywiscie nie omieszkalam tego zrobic!

Rejestracja nie trwala dlugo. Kiedy juz dostalam karte biblioteczna, wybralam sie do znanej mi juz z wczesniejszej wizyty polki z polskimi ksiazkami i wybralam taki oto maly stosik...

Jak mozna zauwazyc, praktycznie kazda ksiazka to inna para kaloszy :) Lubie mieszac rodzaje, nie przyklejac sie do jednego na dluzej a tym razem zdecydowanie mialam ochote na taka mieszanke wybuchowa:) Po drodze do domu od razu zaczelam czytac 'Rudowlosa' :) Bardzo jestem ciekawa swojej wlasnej reakcji gdyz juz dawno nie czytalam nic w tym stylu.
Wyprawe do tej biblioteki uznaje za bardzo udana :) Najlepsze jest to, ze bedac w posiadaniu karty z tej biblioteki moge tez pozyczac ksiazki z kilku innych w okolicznych dzielnicach:D Oczywiscie nie omieszkam ich odwiedzic a jak narazie ciesze sie tym nowym odkryciem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz