poniedziałek, 2 czerwca 2014

"Ciernista róża" - Charlotte Link

Ciernista róża - Charlotte Link

tłumaczenie: Ewa Spirydowicz
tytuł oryginału: Die Rosenzüchterin
wydawnictwo: Sonia Draga
data wydania: 21 maja 2014
ISBN: 9788375089943
liczba stron: 600

Z najwieksza przyjemnoscia zabralam sie za czytanie najnowszej powiesci uwielbianej przeze mnie Charlotte Link. Bylam pelna oczekiwan, nie moglam sie doczekac zeby sie przekonac jakie wrazenia na mnie czekaja podczas czytania. Z jednej strony lubie zaczynac nowa ksiazke bo nigdy nie wiem jak sie potoczy sytuacja czy wciagnie mnie niczym wzburzone fale pod powierzchnie rozszalalej toni czy pociagnie mnie za soba spokojny odplyw, troche nudny, zazwyczaj przewidywalny ale bezpieczny.

Poczatek jakos specjalnie mna nie wstrzasnal, wrecz troche bylam rozdrazniona (nie chcialam czytac o dwoch staruszkach i jakiejs roztrzesionej dziewczynie ktora nie potrafi sie wziasc do zycia). Teraz widze ze wlasciwie to znak ze ksiazka juz od pierwszego zdania panowala nad moimi emocjami - wywolujac ich wachlarz jak jej sie podobalo. To juz jest sukces, prawda?

Potem juz plynelam z pradem i pozwolilam sie mu prowadzic i rzucac mna na wszystkie strony. Pozeralam kolejne strony. Kiedy juz do niej zasiadlam konkretnie (sobota, kiedy zazwyczaj mam troszku wiecej czasu dla siebie) to juz nie moglam sie oderwac! Mimo ze historia przez wiekszosc stron snuje sie dosc spokojnie, to buduje napiecie i czlowiek jak najszybciej chce sie dowiedziec jak najwiecej bo w miare czytania ciekawosc niesamowicie rosnie.

Charlotte Link mnie nie zawiodla! Juz planuje przeczytac jej kolejna ksiazke w najblizszej przyszlosci:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz