czwartek, 8 maja 2014

'W obronie syna' - William Landay

W obronie syna - William Landay

tłumaczenie: Daniel Zych
tytuł oryginału: Defending Jacob
wydawnictwo: Amber
data wydania: 16 października 2012
ISBN: 978-83-241-4428-0
liczba stron: 464
język: polski

Tak sie zlozylo ze moja przygoda z 'W obronie syna' zaczela sie zaraz przed pewnym okresem zawirowan w moim zyciu i troche mi zajelo zanim ja przeczytalam. Bylo jednak warto. Wiadomo, kiedy nie mamy czasu na czytanie, takie konkretne, kiedy przysiadamy do ksiazki i wiemy ze mamy czasu tyle ile chcemy, to ciezko sie wkrecic w opowiadana historie i sie do niej 'przywiazac'. Mimo to chcialo mi sie do niej wracac choc na chwilke, kiedy moglam skrasc pare minut na czytanie. Wczoraj wkoncu zdarzyl sie dzien kiedy moglam poswiecic na to troche wiecej czasu i jak juz sie zawzielam to skonczylam bo nie moglam odlozyc tak mnie fascynowala.

Historia dosc niezwykla, pomysl swietny, zakonczenie zwala z nog. Ksiazka bardzo dobra i przemyslalna. Nie ma w niej ani jednego zbednego slowa, niepotrzebnego, nudnego belkotu. Pozostaje mi polecic :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz