wtorek, 8 kwietnia 2014

"Lato w Zatoce Aniolow" - Barbara Freethy

Lato w Zatoce Aniołów - Barbara Freethy
tytuł oryginału: Suddenly One Summer
seria/cykl wydawniczy: Zatoka Aniołów tom 1
wydawnictwo: Bis
data wydania: 23 lipca 2012
ISBN: 9788375512601
liczba stron: 320

'Lato w Zatoce Aniolow' juz od bardzo dawna znajduje sie na mojej liscie ksiazek do przeczytania. Odkad zobaczylam ta piekna okladke (mam wielka slabosc do ladnych okladek, najczesciej wlasnie siegam po ksiazki ktore przyciagaja wzrok. Wiem, ze nie jest to zbyt sprawiedliwe, ale tak juz mam:P).
Pewnie jeszcze dlugo nie zabralabym sie do jej czytania, bo przeciez tyle pozycji jest do przeczytania i niektore ksiazki gina w tym gaszczu (trudno wszystkie spamietac, gdyby moja przyjaciolka nie przywiozla jej ze soba z Polski:)) Nadszedl dzien, kiedy mialam ochote na cos lekkiego i bez namyslu siegnelam wlasnie po nia:)

Jak to zwykle ostatnio bywa (nie bede w tej chwili skromna:P), moja intuicja mnie nie zawiodla:) Ksiazka okazala sie byc taka jak sie spodziewalam. A nawet troszku lepsza:) Nastawilam sie na spokojna, moze miejscami troche nudna ale przyjemnie sie czytajaca powiesc. Mile sie zaskoczylam, kiedy czytajac czulam morska bryze na twarzy, dreszcze na wiesc o legendzie o Aniolach i wyobrazalam sobie ze tez mieszkam w takim przecudnym miasteczku jak Zatoka. Powiesc ma swoj urok a nawet znajdziemy w niej akcje i tajemnice:) Kiedy zaczynalam pierwszy tom o Zatoce Aniolow, nie bylam pewna czy bede chciala zapoznac sie z kolejnymi tomami. Teraz jednak wiem ze kiedy znowu najdzie mnie ochota na powrot w magiczne strony, chetnie siegne do opowiesci o juz zaprzyjaznionej ze mna Zatoce Aniolow i sekretach jej mieszkancow:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz