piątek, 21 marca 2014

"Kamieniarz" - Camilla Lackberg

Kamieniarz - Camilla Läckberg

Nie spodziewalam sie takiego obrotu sprawy. Ale to co sie wydarzylo mozna uznac za znak, ze czasem warto ofiarowac druga szanse, nie skreslac raz na zawsze…

Jakis czas temu zabralam sie do czytania ‘Ksiezniczki z lodu’. Odlozylam, cos mi w niej nie podeszlo, teraz nawet nie umiem sobie przypomniec co to bylo. W bibliotece natknelam sie na trzecia czesc tej serii I stwierdzilam, ze dam autorce jeszcze jedna szanse I przeczytam ja. Dziekuje sama sobie ze to zrobilam, bo teraz, kiedy juz ja przeczytalam nie moge sie doczekac jak zabiore sie do pozostalych czesci tej serii, a nawet zaskocze Was jeszcze bardziej. Postanowilam jeszcze raz zabrac sie do ‘Ksiezniczki z lodu’ zeby jako poukladana dziewczyna przeczytac je tak jak powinnam, czyli po kolei :)

Jak zwykle krotko I zwiezle o ksiazce:)


‘Kamieniarz’ juz od pierwszych stron przyklul moja uwage. Nie musialam ‘przyzwyczajac sie’ do bohaterow, czulam sie jakbym z butami weszla do ksiazkowej rzeczywistosci I sledzila wszystkie wydarzenia myself :) Wszystkie postacie ktore sie pojawily byly dla mnie tak wspaniale wykreowane ze czulam sie jakbym znala je osobiscie. Kazda strone czytalam z wypiekami na twarzy, nie chcialo mi sie od niej odrywac a kiedy nie moglam czytac to moje mysli bladzily ku niej. Bardzo podobala mi sie ta ksiazka I z najwieksza przyjemnoscia zabiore sie do czytania pozostalych czesci tej serii! Jesli jeszcze ktos nie czytal nic autorstwa Camilli Lackberg, najwyzszy czas naprawic ten blad :) Ja zdecydowanie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz