poniedziałek, 17 marca 2014

'4.50 z Paddington' - Agata Christie

4.50 z Paddington - Agatha Christie  Mala ksiazeczka czekala juz na mnie jakis czas i usmiechala sie do mnie z polki. Mowila - wez, a nie pozalujesz. Czy mogla mnie klamac? Nie! Wzielam do reki druga z kolei w mojej karierze czytelniczej ksiazke autorstwa slawnej Pani Agaty. Ciekawa bylam czy tez mi sie spodoba i jak na nia moj gust zareaguje. Czytalam z przyjemnoscia, musze to przyznac :) Z radoscia odrywalam kazda strone, probujac zgadnac kto jest zbrodniarzem i przechytrzyc wszystkich. Czy mi sie udalo? Nie do konca, dlatego jestem zadowolona:)
Mysle ze chetnie bede siegac po ksiazki Pani Agaty gdyz zachwyca mnie sposob w jaki przedstawia ona dazenie do rozwiazania kryminalnych zagadek. Mimo ze kryminaly jakos nigdy wczesniej mnie nie pociagaly to dla Pani Agaty zrobie wyjatek:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz