wtorek, 1 października 2013

Tania i Szura, czyli historia niesamowitej milosci

Tyle slow sie cisnie na usta a jednoczesnie w glowie pustka. Tyle emocji, tyle uczuc, ktorych nie potrafie ogarnac.
Tatiana
Aleksander
Tatiana i Aleksander
Aleksander i Tatiana
Szura...Taniu...

„Idziemy przez ten świat samotnie, ale jeśli mamy szczęście to przez jedną chwilę należymy do kogoś i ta jedna chwila pozwala nam przetrwać całe wypełnione samotnością życie.”


Nikt nigdy nie kochal nikogo tak jak Tania kochala Aleksandra. Nikt nigdy nie kochal tak bardzo nikogo jak Aleksander kochal Tanie. 
Jedyne co ja moge powiedziec, to moje uczucia odnosnie "Tatiany i Alexandra". Tak samo jak "Jezdziec miedziany", poruszyla mnie w taki sposob jak jeszcze nigdy zadna inna powiesc. Sa one najdrozsze memu sercu. Mam nadzieje, ze tak samo bedzie z kolejna czescia. Jestem osoba, ktora nigdy nie siega po raz juz przeczytana ksiazke. Jednak do losow Tatiany i Alexandra bede wracac. Nie jeden raz, ale ciagle, zeby nie zgasl we mnie ten plomien, te gorace uczucia ktore ona we mnie obudzila. By wiara w tak wielka milosc nigdy mnie nie opuscila. Zebym razem z nimi mogla ja czuc i przezywac. 


Historia przepelniona bolem, tesknota i trzepoczaca sie jak motyl, ktory probuje wzniesc sie w gore, nadzieja... Czytalam nie mogac sie oderwac a jednoczesnie odsuwalam ta powiesc od siebie bo nie moglam zniesc tego bolu. Czulam to wszystko co krylo sie w duszy Tani. Rozdzierala mnie od srodka tesknota Aleksandra. Drzaly mi dlonie kiedy przewracalam kolejne kartki. Nie bede opisywac calej historii..Nie da sie jej opowiedziec, ja trzeba przeczytac.


Niewiarygodne jak Pani Paullina potrafila mna zawladnac. Nawet kiedy nie czytalam, myslalam o tej ksiazce, martwilam sie, czy Tani uda sie znalezc Aleksandra. Patrzylam ze lzami w oczach jak Szura probowal zapomniec a jednoczesnie zatracal sie w tesknocie.

Arcydzielo! 
Marze o nastepnej czesci czyli "Ogrodzie letnim", ale zbyt to wszystko we mnie swierze zebym odwazyla sie teraz czytac. Musze ochlonac, uspokoic te rozszalale uczucia. Ale jesli ktos nie czytal jeszcze histori Tani i Szury, jak najszybciej naprawcie ten blad! A nigdy juz nie bedziecie tacy sami. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz