piątek, 11 października 2013

"Jesli tylko chcesz.. To drugiemu cos od siebie daj...

...Bo prawdziwy zycia sens, dawac innym to, co sam bys dostac chcial"

Slowa te zabrzmialy mi w uszach, kiedy skonczylam czytac "Podarunek" R.P. Evansa. Spiewali Polscy Artysci.
I jeszcze jedno: "Tak wiec trwaja wiara, nadzieja, milosc - te trzy: z nich zas najwieksza jest milosc (1Kor 13, 8-13)

Podarunek - Richard Paul Evans

Powyzsze cytaty, tak jeden jak i drugi, swietnie oddaja moje uczucia wzgledem przeczytanej ksiazki. Mysle, ze zrozumie to kazdy, kto juz ja przeczytal albo dopiero po nia siegnie. Jesli ktos sie zastanawia, to zachecam, bo nie ma nad czym myslec, poprostu brac i czytac:) Jestem pewna ze da ona Wam do myslenia a przede wszystkim wierze, ze poczujecie cieplo tej milosci, ktora subtelnie objawia sie praktycznie na kazdej stronie.

R.P. Evans to wspaniala osobowosc i autor z gatunku (jesli tak mozna powiedziec) 'must read'. Nie wiem, czemu dopiero teraz to do mnie dotarlo -.- Niezwlocznie wskakuje do mnie na liste ulubionych autorow i juz ciesze sie na kolejne przezycia i emocje przy ksiazkach jego autorstwa!

"Podarunek" zawladnal mna i zachwycil mnie juz od pierwszego zdania. Styl, forma, wszystko mi sie podobalo. Jest w nim tyle milosci, tyle ciepla i nadzieji, ze za kazdym razem kiedy siegalam po ta ksiazke i wczytywalam sie w jej slowa, czulam sie wspaniale. Kazda postac, nawet mala Elizabeth byla tak zywa i prawdziwa, jakbym to ja sama weszla miedzy stronice i zyla obok nich, razem z nimi, nawet nie na uboczu jako postronny obserwator ale jako wspoluczestnik zdarzen. Piekna ksiazka i polecam ja absolutnie kazdemu a sama zamierzam siegnac po wszystko co wyszlo spod piora Evansa.
Jedynym minusem, o ktorym musze wspomniec jest to, ze za szybko sie skonczyla;) Zawsze tak mam ze swietnymi powiesciami - chcialabym zeby zostaly ze mna jak najdluzej a jak juz sie skoncza, to jest mi smutno, ze musze sie sie pozegnac z bohaterami... i cala aura ktora ich otacza.

Polecam, polecam, polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz