poniedziałek, 21 października 2013

"Dotyk zla" - Alex Kava

Dotyk zła - Alex Kava

Jak do tej pory przeczytałam tylko jedną książkę Alex Kavy. Pierwsze spotkanie z jej twórczością jakoś specjalnie mnie nie oszołomiło, ale było dość przyjemne. I pewno jeszcze długo nie sięgnęłabym po jej inne książki, gdyby nie moja przyjaciółka która zabrałam ze sobą kiedyś do biblioteki :)Przeglądałyśmy półki i wybierałyśmy ciekawe według nas pozycje. Ona wybrała właśnie "Dotyk zła". Nawet nie spodziewałam się,że zabiorę się do czytania jej..ale niespodziewanie poczułam, że mam ochotę na coś mroczniejszego. Z rozpędu zaczęłam czytać i przepadłam!:)Bardzo mi się podobała, nie mogłam się od niej oderwać, myślami ciągle byłam przy niej, nawet w pracy po kryjomu czytałam, byle dowiedzieć się co dalej... Z czystym sumieniem sobie teraz obiecuje, ze sięgnę po kolejne powieści tej autorki. A jeśli ktoś jeszcze nie czytał jej książek, albo tak jak ja, nie był jakoś szczególnie zachwycony przeczytaną już pozycja, polecam "Dotyk zła". Nie rozczaruje Was:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz