poniedziałek, 10 czerwca 2013

Powitanie

Witam Wszystkich Zagladajacych!

Zaczyna sie moja przygoda z blogowaniem. Robie to z potrzeby serca i duszy, nie umiem zyc bez ksiazek ani o nich nie gadac :) Jestem swierzaczkiem tutaj, przez duze 'S' wiec stawiam bardzo male kroczki ale mam nadzieje ze wkrotce bede tu wymiatac jak stare wyjadacze ;-)

Moim tematem beda przed wszystkim ksiazki ale nie obiecuje ze nie bede sie zwierzac tutaj z innym rzeczy, ale to sie okarze;)
W sobote skonczylam czytac Musso - "Uratuj mnie" i pelna podniecenia zaczelam sie zabierac za wybieranie kolejnej ksiazki do czytania. Nie moglam sie zdecydowac na jaki rodzaj mam ochote! Czy kryminal, czy horror a moze jakas historia milosna? Wczoraj spedzilam mnustwo czasu na swoim koncie na lubimy-czytac.pl i skonczylo sie na tym, ze nie zdecydowalam sie na nic;p Tyle wspanialych ksiazek do przczytania, od czego zaczac?? Dopiero dzisiaj moj wybor padl na "Ksiezniczke z lodu" szwedzkiej pisarki Camilii Lackberg.

Księżniczka z lodu - Camilla Läckberg

Jeszcze nie wiem jak smakuje mi ta ksiazka, dopiero zaczelam, wiec opinia pewno po przeczytaniu :) Dawno juz chcialam przeczytac cos z autorstwa tej Pani, ale jakos nie moglam sie do tego zabrac. Dzis jest TEN dzien:) Zobaczymy, jak przypadnie mi do gustu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz