wtorek, 11 czerwca 2013

Kolejne o mnie nowinki

Dzis przedstawie sie jako uzytkowniczka Lubimy Czytac:)

Odkad dolaczylam do tej spolecznosci, nie ma dnia zebym tam nie zajzala. To jedna z moich ulubionych stron, dzieki niej nie umykaja mi tytuly ksiazek ktore chcialabym przeczytac i nie zapomne o takich do ktorych moze kiedys warto bedzie wrocic. W to jednak watpie bo odkad moge dodawac ksiazki na poleczke 'Chce przeczytac', robie to wrecz z obledna czestotliwoscia i jest tam juz setki tytulow :O I naprawde kazda z tych ksiazek chcialabym przeczytac ale raczej zdaje sobie sprawe z tego ze zabraknie mi na to nie tylko czasu wolnego ale i zycia. Zaluje, ze z czytania nie mozna wyzyc, chyba ze sie pracuje w wydawnictwie :)

W kazdym razie ja staram sie jak moge pobic swoje rekordy i moim noworocznym postanowieniem bylo przeczytac conajmniej jedna ksiazke na tydzien co jak narazie pieknie mi wychodzi :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz